Asistent/ka kvality
Pokud máte zájem o tuto pozici zaregistrujte se
Pro našeho klienta, výrobce elektro komponentů, hledáme vhodné uchazeče na pozici Asistent/ka kvality
Náplň práce:
- tvorba dokumentace a záznamů (formuláře, pracovní návodky, Flow charty, kontrolní plány, PPAP)
- vyhodnocování kvalitativních ukazatelů
- komunikace se zákazníky
- řešení reklamací se zákazníky
- vytváření a zavádění nápravných opatření
- analýza vadných produktů
- aktivní spolupodílení se na průběžném zlepšování kvality ve výrobě
- odpovědnost za uvolňování výroby
- provádění auditů výrobků, spolupráce při interních a externích auditech
Osobní předpoklady a dovednosti:
- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe technického směru
- znalost práce na PC(Word,Excel)
- komunikativní znalost AJ nebo NJ
- znalost nástrojů kvality výhodou
- znalost čtení technických výkresů výhodou
- zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost
- technické myšlení
- velmi dobré vyjednávací a komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu
- ochota učit se nové věci
- vhodné i pro absolventy
Zaměstnanecké výhody a benefity:
- práce ve stabilní společnosti
- výše mzdy dle zkušeností a praxe
- smlouva na dobu určitou (v případě dobré spolupráce prodloužení na dobu neurčitou)
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- stravenkové karty
- zvýhodněné mobilní tarify
- letní a zimní odměny
- odměna za doporučení nového zaměstnance na HPP
- občerstvení na pracovišti (káva, čaj, voda)
- možnost jazykových kurzů v místě pracoviště
- dárkové balíčky na Vánoce a Velikonoce
Místo pracoviště: Plzeň sever. Nástup možný ihned, popř. dle dohody.
V případě, že Vás nabídka zaujala, prosím zašlete svůj životopis na e-mail Sedlackova@kariera.eu a uvádějte značku 49498/ASIS/SED.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2023. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
Náplň práce:
- tvorba dokumentace a záznamů (formuláře, pracovní návodky, Flow charty, kontrolní plány, PPAP)
- vyhodnocování kvalitativních ukazatelů
- komunikace se zákazníky
- řešení reklamací se zákazníky
- vytváření a zavádění nápravných opatření
- analýza vadných produktů
- aktivní spolupodílení se na průběžném zlepšování kvality ve výrobě
- odpovědnost za uvolňování výroby
- provádění auditů výrobků, spolupráce při interních a externích auditech
Osobní předpoklady a dovednosti:
- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe technického směru
- znalost práce na PC(Word,Excel)
- komunikativní znalost AJ nebo NJ
- znalost nástrojů kvality výhodou
- znalost čtení technických výkresů výhodou
- zodpovědnost, spolehlivost a samostatnost
- technické myšlení
- velmi dobré vyjednávací a komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu
- ochota učit se nové věci
- vhodné i pro absolventy
Zaměstnanecké výhody a benefity:
- práce ve stabilní společnosti
- výše mzdy dle zkušeností a praxe
- smlouva na dobu určitou (v případě dobré spolupráce prodloužení na dobu neurčitou)
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na penzijní připojištění
- stravenkové karty
- zvýhodněné mobilní tarify
- letní a zimní odměny
- odměna za doporučení nového zaměstnance na HPP
- občerstvení na pracovišti (káva, čaj, voda)
- možnost jazykových kurzů v místě pracoviště
- dárkové balíčky na Vánoce a Velikonoce
Místo pracoviště: Plzeň sever. Nástup možný ihned, popř. dle dohody.
V případě, že Vás nabídka zaujala, prosím zašlete svůj životopis na e-mail Sedlackova@kariera.eu a uvádějte značku 49498/ASIS/SED.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2023. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.
ZN / č. klienta | - / 49498 |
Kontaktní email | sedlackova@karierasro.cz |
Telefon | 267 133 000 - 002 |